martes, 7 de julio de 2009

El dia del orgullo "gay" ese circo de los horrores


Vamos hacer un poco de política de trinchera de esa desagradable y políticamente muy pero muy incorrecta, puesto que corres el riesgo de dañar diversas supuestas sensibilidades , además de echarte algún chacal al cuello de esos parecidos a mi articulo sobre los anarquistas, que al final termina habiendo en todas las tendencias por desgracia, ya sabéis “jipi progres” , “come flores”, “pacimierdas”, en resumidas cuentas gilipollas varios.

Al tema que es gerundio y no se hasta que punto aguantara el insomnio hoy su pulso con Morfeo. Mis cargas de profundidad se las dedico con todo el placer del mundo, y con especial saña a ese circo de los horrores, desfile del mal gusto, exaltación de la mediocridad intelectual y moral, así como demostración de fuerza del capitalismo mas voraz que es el día del “orgullo Gay”.
Siempre que se habla de este día dicho lobby se refiere al mismo como un día para demostrar su presencia en la sociedad, y normalizarla, yo la verdad es que debo ser muy raro pero unos tíos con tanga de cuero semi-desnudos por la calle no dan imagen de querer integrarse en ninguna sociedad la verdad. Una minoría elitista que se apodera de barrios para establecer restaurantes de moda y boutiques prohibitivas no parece querer integrarse en ningún lado reitero sino todo lo contrario.
No tengo claro si la homosexualidad es una enfermedad o no sinceramente, tengo claro que han de tener los mismos derechos que cualquiera, que nuestra condición sexual no ha de marcar nuestros derechos eso esta claro. Ahora si también tengo claro que en ningún caso ser homosexual ha de ser un beneficio, el patrón que jode a sus trabajadores es un hijo de puta meta donde meta la polla para divertirse, y lo que no puede ser es que esta gentuza se aproveche de su condición para acusar a cualquiera de homofobia y así desviar la vista de sus desmanes y perversiones.

Ya que si damos una visión real del colectivo homosexual nos encontraremos primero con su talante de lobby económico capitalista al mismo nivel en España que los judíos en norte América, siguiendo con esta visión global hablaríamos de una clase burguesa acentuada, elitista y clasista, conservadora en todo menos en su sexualidad. Sin duda una hijos de perra a todas vistas bajo esta definición. Eso si como son maricones (no estoy para eufemismos) les reiremos las gracias, a quien no lo haga le llamaremos homofobo pues esta de moda.
Y ahora si alguien quiere que me tire los perros, pero que sepa que no he dicho ni la mitad de lo que pienso de estos. desde mi punto de vista burgueses y enfermos mentales (esto ultimo reitero debatible, pero viendo ciertos desfiles que cualquiera me diga que no).


PD: Por supuesto que conste que estoy generalizando, pero aun asi la maxima marca por desgracia lo que digo

2 comentarios:

O Garcia do Outeiro dijo...

Desde logo polémica com el consegues erguer. No colesctivo de homossexuais tanto estám os que botam ao PP e som fascistas coma os que podem compartilhar a tua ideologia. Entom, nom todos estám igual de desalheados tampouco.
Séculos de perseguiçom, e umha sociedade ainda reticente para com eles provoca que, por vezes, as reacçons de reafirmaçom da sua condiçom sejam desmesuradas; umha resposta de corte infantil no fundo, mas normal, passou igualmente no seu dia com certo tipo de feminismo burguês e "ilustrado" ou na literatura com a incorporaçom à revoluçom sexual da mulher.
Passa ainda com alguns socialistas, comunistas e anarquistas que necessitam exteriorizar a sua ideologia mediante umha vestimenta, um peinado, etc.

Logo claro, muitas vezes -generalizo, hai grandes independentistas revolucionários que vestem assi, mas tenhem cérebro- por baixo desse verniz nem hai formaçom nem hai nada.

P.D.: de que parte da Galiza és? Como é que nunca empregas no blogue no galego nem sequer quando pos no escudo da sereia de Castelao "mi tierra"? E que me chocou bastante.

octubre-rojo dijo...

Sen dubida te dou a razon con que a xeralizacion son malas, e mais xa deixo claro na post-data que e unha xeralizacion con intencio de polemizar pero con un fondo claro.
Ainda pese a eso tes que ter en conta que dito colectivo e verdaderamente reacionario na sua meirande parte, e extremadamente clasista, e abertamente contrarevolucionario en revolucions como a cubana, ou a seudo revolucion bolivariana nacente.

sobre as tua spreguntas persoais son do norte da Coruña, ainda que vivin bastante tempo fora en Cardedeu en Barcelona y en Erandio en Euskalherria, por iso que ainda que teño ben claro cal e a miña patria si que podo decir que soy un computo en certa maneira de moitas.
O da utilizacion do galego no blog, teño algun articulo no que o utilizo sobre todo nalgunha aportacion que recollo do PCPG, pero non ten unha razon claro o de escribir en castelan sobre todo cando pese o batiburrillo linguistico que teño na cabeza na miña vida cotidia expresome en galego, ou castrapo calquera sabe exactamente do que estou mas preto.
Supoño en certa maneira debo ter certa Disglosia acentuada neste campo. E ademais e inegable que mediante o castelan podo chegar a certos lectores a maiores, e co menxase que dou normalmente nos meus artigos e interesante ver o punto de vista da xente de fora da galiza. Sobor a nosa loita e imposible querer adquirir a nosa liberdade sen contar con certo respaldo de castela e a sua poblacion. Ese foi por exemplo un dos grandes exitos da Iniciativa Internacionalista, saber contar e querer sementar nese gran arial.

O do escudo jaja levo decindo de cambialo dende que fixen o blog pero xa ves vagancia debe ser jajaja.

Unha aperta camarada, benvido e paraa calquer dubida pregunta.non te cortes.